Re: Jak ustawic zeby bezprzewodowa klawiatura wlaczyla kompa ?

Autor: JMA <jacek.m_at_kjm.beep.pl>
Data: Fri 19 May 2006 - 13:21:13 MET DST

Cezar Ponti napisał(a):
> Użytkownik "JME" <jacek.m@kjm.beep.pl> napisał w wiadomości
>
> no wlasnie chodzi o to ze z bezprzewodowa nie dziala... :(
> moze jednak jest jakis patent ?
> pozatym to plyta bezzworkowa

Jeśli ta klawiatura bezprzewodowa jest na usb możesz poszukać czy w
biosie jest opcja wzbudzania z usb, dodatkowo powinna być opcja wsparcia
dla klawiatur usb pod dos-em. Ewentualnie na płycie głównej powinna być
zworka za to odpowiedzialna, w opisie płyty głównej coś powinno być o
tym napisane. Niestety nie wszystkie płyty główne mają takie opcje.