Re: Jakiego laptopa wybrac...

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Fri 19 May 2006 - 13:01:49 MET DST

Dnia 19.5.2006, precz_ze_spamem napisał(a):

> Dolaczym bym sie chetnie to pytania tyle tylko ze ja mam inne postrzeganie tego
> zakupu - bede duzo pracowal nie tylko z myszka, ale i z klawiatura - i
> chcialbym zeby ten laptop mial osobne wejscia PS/2 zarówno pod klawiature jak i
> pod myszke, procesor Intel 800 MHz lub wyzszy. Z racji tego ze mam czasodostep
> do internetu - i to mocno ograniczony to nie moge sobie pozwolic na szukanie
> firmowych pdf`ów które i tak nie zawsze posiadaja taka informacje o tych
> zlaczach PS/2. Prosze - podrzutcie kilka nazw lub serie jakichs modeli jakiejs
> [...]

Zapomnij. ZTCW żaden laptop nie ma tego rozdzielonego, ale są conajmniej
dwa rozwiązania. Klawiatura PS/2 i mysz szeregowa (ewentualnie myszka z
przejściówką PS/2>COM), albo przejściówka PS/2>USB.

BTW. Ktoś może sprawdzał jak zachowują się KVMy z taką przejściówką?
Tj. KVM na PS/2 podłączony do kompa (USB) za pomocą przejściówki
2xPS/2>USB.

Zastanawiam się czy nie założyć nowego wątku z tym pytaniem. [???]

--