Re: Jakiego laptopa wybrac...

Autor: KSZYCHOOO <brak_at_maila.pl>
Data: Fri 19 May 2006 - 00:37:25 MET DST

Użytkownik Monika napisał:

> Mam do Was pytanie...chce w najblizszym czasie zakupic laptopa i
> zbieram opinie o firmach...

markowy - nie zaden medion from sowex...

> do tej pory stycznosc mialam raczej ze
> stacjonarnym komputerem i to dodatkowo dosc slabym i stad chec
> przezucenia sie na laptopy...

dziwny powod prze"rz"ucenia
warto sie zastanowic czy bedzie laptop zastepowac komputer stacjonarny
czy bedzie wykorzystywany tez mobilnie (np. wielkosc matrycy - watek wyzej)

> Potrzebuje go do pracy: Internet+w miare szybka reakcja ;-), ok 80GB,
> 512 Ram...na reszcie sie nie znam niestety :-(

polecam lekture mojego watku o laptopie i innych - do internetu w
zupelnosci wystarczy duzo ramu + proc. ~1GHz

> Poradzono mi firme Dell, co Wy na to?

mnie polecano krem nivea... ;)

> Acha super by bylo jak bym sie zmiescila do 3,5 tys.

uzywany spokojnie mozna kupic za 1,5-2,0 kzl (allegro)
jako, iz wymagania nie sa wygorowane polecam zakup uzywanego i
dokupienie do niego mobilnosci (karta bezprzewodowa, dodatkowa bateria)

pozdrawiam
K.