komp sie nie wyłącza

Autor: mat- tlen <mat17a_at_o2.pl>
Data: Fri 19 May 2006 - 00:03:23 MET DST

Mam problem

Nie wyłącza mi się komputer, po pliknieciu na "wylacz komputer' wszystko
jest ok zapisuje ustawienia wyłącza system, i pojawia sie napis mozna
bezpiecznie "wylaczyc komputer"
Problem zacza sie pojawiać po zmianie karty graf z Rivy TNT na GF440 SE.
Przedtem wszystko wyłączało sie automatycznie. Jak to naprawić, aby znów
komputer sie sam wyłaczał bez naciskania przycisku "power"?. Mam win XP,
celeron 800 MHz(nie podkręcany) , 256 MB

prosze pomóżcie