Re: Automatyczne PIO i pohibernacyjne bluescreeny

Autor: Marcin <marcinowy_at_gmail.com>
Data: Thu 18 May 2006 - 22:08:58 MET DST

Dnia Thu, 18 May 2006 13:56:57 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> Sprawdź stan SMART tego dysku

Sprawdziłem. Informuje o tym, że istotnie jest jakiś problem błędami
CRC i że zazwyczaj jest to wina taśmy, za pomocą której podpięty jest
dysk. Oględziny połączenia jak i samej taśmy nie wskazują na żadne
nieprawidłowości, taśmy nigdy nie zaginałem w jakiś drastyczny
sposób, jest ułożona w miarę swobodnie. Czy to możliwe, żeby tak po
prostu zaczęła się 'zużywać'?

> Nie reinstaluj.

Tak właśnie myślałem, dzięki za upewnienie :-)

--
Marcin