Outlook 2000 poprzez lokalny proxy - problem.

Autor: Marek <marek9993_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 18 May 2006 - 20:35:21 MET DST

Proszę o pomoc.
Ja wiem, że to NTG, ale na pl.comp.mail nikt nie podjął tematu.

Jak "przeskoczyć" przy pomocy Outlooka 2000 lokalny serwerek proxy,
używany do współdzielenia łącza internetowego w sieci lokalnej.

Nie mogę się połączyć z serwerem pocztowym z komputera podrzędnego.
Z połączeniem się z serwerem pocztowym przy pomocy IE z komputera
podrzędnego nie ma problemu.
Z połączeniem się przy pomocy Outlooka z komputera z zainstalowanym proxy
(komputer podpięty do stałego łącza poprzez kablówkę) też nie ma problemu.

Używam Win98 SE;
serwerek proxy to AnalogX (www.analogx.com);
komputer nadrzędny ma dwie karty sieciowe - lokalna ma stałe IP,
a podpięta do stałego łącza ma DHCP;
komputery są spięte przy pomocy Microhuba COMPEX.

W opisie serwerka proxy jest napisane, że trzeba jakoś ustawić aliasy
pocztowe, ale jest to tak skromnie opisane, że po kilku nieudanych próbach
koncepcji mi zabrakło.

Marek