Re: KINGSTON i realizacja "lifetime warranty" [OT]

Autor: <grvby_usun_to_at_wp.pl>
Data: Thu 18 May 2006 - 20:22:37 MET DST

w sumie przerabiałem to na innym przykładzie ale może ....

dysk samsunga kupiony w zestawie z sieci avans

gwarancja sklepu rok :-( zakończona przed chwilą

dysk gwarancja do listopada tego roku
(szuje wsadziły do kompa 2-letni leżak)

w niebieskiej linni chceli mnie spławić jak Ciebie, ale grzecznie
powiedziałem, że miałem już taki wypadek z segatem i jednak wymienili - pan
zmiękł i kazał dzwonić do konkretnego serwisu w W-wie.

Tam kazali wysłać, że niby zobaczą, a za tydzień przyszła paczuszka :-)