Jaki laptop do gier w cenie ok 4000zl ?

Autor: AnUbIs <usenet_userWYTNIJTO_at_wp.pl>
Data: Thu 18 May 2006 - 19:42:13 MET DST

Witam
Ponawiam posta z przed chyba...2 miesięcy...
Ktoś z mojej rodziny ma ok 4000zl na laptopa dla dorosłej córki która gra w
simsy no i chce się pozbyć starego grata z pod biurka.
Dla simsow wystarczy Radek 9550 ale w przyszłości pojawia sie nowe wersje
tej gry i ewentualnie podobnych wiedz fajnie jak by grafika to udźwigała.
Myślałem przynajmniej o Radku X700, na oku juz mam np laptopa Microstar
który mieści sie w cenie i ma nieźle parametry, procek moze być mobilny Amd
lub Intel, moze macie jakieś propozycje ?
Laptop ma mieć gwarancje producenta i być nowy raczej...