Radiator c.d

Autor: Koval <kovaleczek_at_o2.pl>
Data: Thu 18 May 2006 - 19:07:30 MET DST

Witam ponownie,

niedawno (14.05.2006) pisałem o problemie z radiatorem na chipsecie. Wtedy
nie wiedziałem jak go się ściąga. Teraz mam znowu problem. Odczepiłem już
plastikowe kołeczki radiatora od płyty ale radiator ani drgnie. Przykleił
sie do chipsetu....I tutaj rodzi sie pytanie jak mam odkleić ten radiator.
Może do tego celu służy jakiś specjalny płyn? Ponownie bardzo prosze o
pomoc.

Aha najważniejsze nie chciał bym stacić mojego Epoxa :)

Pozdrawiam
Koval