Oki C3100 - przepełniona pamięć drukarki

Autor: ArturK <akurosadowicz_at_softbiuro.pl>
Data: Thu 18 May 2006 - 09:56:28 MET DST

Witam!
Drukarka pracuje sobie normalnie (poprawnie drukuje), ale po około 60
stronach (nie jednorazowo) pojawia się komunikat "przepełniona
pamięć drukarki" po którym drukarka odmawia posłuszeństwa.
Pozostaje tylko uruchomienie jej jeszcze raz, po którym drukarka
bardzo długo się uruchamia zanim zasyganlizuje gotowość.
Czym może być spowodowane owe przepełnianie pamięci?
System to Windows XP Home, a aplikacje z pod których się drukuje
najróżniejsze: począwszy od Worda, Excela a kończąc na pisanych na
zamówienie.
Wysłałem zapytanie na support OKI, przeglądałem ich www,
googlowałem - wszystko bez skutku.