LCD 19" tani niestety, który wybrać

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Thu 18 May 2006 - 09:19:59 MET DST

Byłem w sklepie i sprzedawca polecił mi:
1. IIYAMA E483S
2. LG L1917S
3. ACER Al1916AS
4. BENQ FP91G+
Pierwsze dwa mają gwarancję zera uszkodzonych pikseli.
Moje pytanie czy w kategorii do 1200 to jedyne lcd 19" godne uwagi?
Wszystkie mają matrycę TN, ale w tej cenie chyba nie można oczekiwać innej -
komputer ma być dla 9 latka do zastosowań multimedialno-dydaktycznych, ale
pewnie jakaś gra czy film też tam wpadnie od czasu do czasu.
Proszę o poradę (szukałem w archiwum, ale tam ciężko coś konkretnego znaleźć
nt tych monitorów)

--
Mariusz