Instalacja x550 - wielki problem (serio)

Autor: Pala <pala83_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 18 May 2006 - 01:37:27 MET DST

Witam,

Posiadam płytę główną Biostar I91GL-M7 Ultra ze zintegrowaną grafiką Intel 915GL.

Kupiłem dzisiaj Asus Radeon Extreme AX550 GamerEdition 256MB pod PCI-Express.

Po podłączeniu monitora do Radeona nic się nie dzieje - czarny ekran.
Próbowałem ustawiać w BIOSie Init display first na PCIEx. Próbowałem też PCI
Slot. WinXP w ogóle nie wykrywa karty. Instaluje sobie tylko jakieś mostki czy
coś PCI-Express i tyle. Przy instalacji sterowników wszystko przechodzi, jeśli
chodzi o sterowniki Ati, ale wciąż nic się nie zmienia. Gdy dochodzi
instalacja sterowników Asusa - Enhanced ... pojawia sie komunikat coś w stylu
can not find hardware. Próbowałem też usuwać sterownik i915. Wywaliłem też
infy z katalogu. Wciąż przy starcie komputera odpala się karta onboard, a w
Windows wykrywa kartę onboard.

Czy jest jakieś rozwiązanie sytuacji? Czy mogę podejrzewać uszkodzenie
karty/mobo czy miałem po prostu pecha? Po desperackim telefonie do K.......ka
dowidziałem się, że co pan na to może zrobić i że mogę przyjechać z komputerem
to zobaczą, ale karty to nie sprawdzą, bo nie mają u siebie gdzie.

Ew. czy jest ktoś z Poznania, kto mógłby sprawdzić kartę?

Ps. Ściągnąłem najnowsze stery i jest to samo. Myślę sobie - albo karta
zje..... albo płyta główna albo... coś czytałem, że minimum 350watt i 12pin
zasilacz a ja mam 300 watt i 20pin zasilacz z przejściówką.

Błagam napiszcie coś.

PS2. Żeby było śmieszniej zalałem instrukcję obsługi kawą, więc raczej mi tego
nie wezmą z powrotem.

PS3. Wklejam to co napisałem wcześniej. Mam nadzieję, że gafy nie popełniłem,
bo ledwie widzę literki.