tani LCD czy dobry CRT?

Autor: Anty <a_at_a.com>
Data: Wed 17 May 2006 - 23:26:08 MET DST

Witam, prosilbym o porade - co lepiej kupic czy tani monitor LCD czy tez
dobrego CRT. Interesuja mnie monitory 19".
Dobry CRT - mam tu na mysli konkretnie Samsung 959NF za okolo 800zl -
znalazlem wiele pozytywnych opinii o nim.
LCD zadnego nie mam jeszcze na oku, ale piszac "tani LCD" mam na mysli
te do 1000zl.
Zastosowania to przede wszystkim praca biurowa, - chcialbym zeby byl
niezawodny, i przede wszystkim mial wyrazny obraz (1280x1024).
Co polecacie? Z gory dziekuje za pomoc!
Pozdr
A.