Firewire i kamera - problem

Autor: Piotr Denys <zerog_at_toya.net.pl>
Data: Wed 17 May 2006 - 22:37:31 MET DST

Helo,

Występują: Karta PCI firewire firmy Billionton, kamera Sony DCR-HC17E (Mini
DV)

Karta jest poprawnie rozpoznawana przez Windę (XP Pro SP2), kamera też.

Problem polega na tym, że kiedy próbuję nagrywać, czy nawet wyświetlać obraz
na ekranie bez przechwytywania, po kilkunastu sekundach wyświetla się
komunikat
o odłączeniu kamery (w różnych programach, np. VideoConvertMaster czy
inne, freewarowe).

Z punktu widzenia softu do przechwytywania taka rekacja wydaje się mieć
podstawy,
ponieważ kamera znika z listy sprzętu w Device Managerze. Po odłączeniu
kabla
i ponownym podłączeniu, komp rozpoznaje kamerę i od nowa to samo -
kilkanascie
sekund pracy i kamerka znika z listy sprzętu.

Przetrenowałem to na dwóch kompletnie róznych kompach (jeden to intel, drugi
amd).
Nie mam niestety innego sprzętu na firewire, żeby przetestować samą kartę.

Macie jakies pomysły?

--
pzdr
Peter