Re: Nagrywarka LG GSA-H20LRRE czy Lite-On SHW-16H5S?

Autor: D|Maxxx <dieta.maxxx_at_SPAMgmail.com>
Data: Wed 17 May 2006 - 21:29:26 MET DST

mirro wrote:
> [...]
>
> Zalozmy, ze wybieram tylko pomiedzy tymi dwoma modelami. Mam 2 nagrywarki
> LiteOn (w domu i w pracy) i nie mam z nimi klopotow, ale plyty nagrywam nie
> za czesto. Wazne sa: korekcja bledow oraz mozliwosc odtwarzania plyt na
> stacjonarnych DVD. Co do tego drugiego warunku, to widzialem zestawienie, w
> ktorym nagrywarki LG bily LiteOn-y na glowe. DVD-RAM nie jest istotne.
>
> Mirro
>
> PS Kilka godzin spedzilem na rozniastych stronach o nagrywarkach (m.in.
> cdrinfo.pl, cdrlabs.com, cdrfreaks.com), ale malo jest danych na temat tych

a ja mialem i jedno i drugie i powiem Ci ze LG jest znacznie cichszy i
bardziej estetyczny. plytki smigaja w kazdych warunkach i nie ma zadnych
problemow z wypalaniem. natomiast LiteOn ma tendencje do halasowania,
choc moze to wada mojej sztuki jedynie (wibracje jakies w srodku?). ale
generalnie jak zauwazylem - napedy LG chodza naprawde cichutko. a cenowa
roznica jest niewielka.

regards,