dziwny problem z radeonem

Autor: <mishka_at_people.pl>
Data: Wed 17 May 2006 - 20:42:42 MET DST

witam
dzis do mojego dela gx150 (dla nie wtajemniczonych jest to maszyna pIII
1000 grafika 4mb-integra plus wolne agp) wsadzilem sobie karte low
profile radeon 9200se i jest pewien problem:
mianowicie kazda zmiana ustawien innych rozdzielczosci niz te ktore
ustawily sie automatycznie konczy sie samoczynnym resetem windy, w tej
chwil ustawione jest na 16 bitow i 1024x768 zmiana na 32bit - reset,
zmiana na wyzsza rozdzielke reset, na nizsza tak samo, wiecie co moze
byc przyczyna? gdzie jej szukac?

sterowniki wrzucilem oryginalne z cd xp jest swiezo zainstalowany i na
mojej zintegrowanej karcie nie ma zadnych problemow przy zmienach
rozdzielczosci...
jedyne co mnie zastanawia to gniazdo agp, nie ma one zadnych wyciec i
na koncu jest taki chwytak karty(wysuwany bolec), karta pasuje w to agp
idealnie ale ma dwa wyciecia czy to moze byc przyczyna tych resetow?
tylko dziwne ze jesli nie probuje zmienic rozdzielczosci to wszystko
pracuje stabilnie

ps karta napewno jest sprawna bo wyjolem ja z innego kompa-athlon2.2
gdzie pracowala prawie rok stabilnie...

pozdrawiam