Re: Nagrywarka LG GSA-H20LRRE czy Lite-On SHW-16H5S?

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 17 May 2006 - 19:29:40 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Krzyżaniak" <kihu@icpnet.pl> napisał w wiadomości
news:op.s9nozwc57imgl4@home-zvdgs00opr...
> Podzielam zdanie NOKGAMER'A.
> Posiadam Lite-on SHM-165P6S i nigdy nie miałem z nim problemów.

Ja tak naprawdę chcę za jakiś czas sobie ten model kupić. :-)
Z zasady nie uwzględniam opinii na necie, a już na pewno tych zamieszczonych
w lamerskich gazetach o tematyce komputerowej, które podkładają się zawsze
by sprzedać reklamy - i tylko pytam wciąż: dlaczego takie drogie są?
Jest prawdą, że dość stare modele były kiepskie. Odnoszę się w postach do
tych najnowszych, obecnie dostępnych.