Komp zamarza

Autor: MC <adresik_at_zonk.pl>
Data: Wed 17 May 2006 - 17:13:50 MET DST

Witam!

Problem:
Komputer "zamarza" reaguje tylko reset na obudowie

Sprzet:
Nazwa płyty głównej Jetway P4XFB(U)
Procesor Celeron 1,7 GHz
Pamięć 256MB DDR
Grafika RIVA TNT M64
HDD WDC WD400EB-00CPF0
DVD-RW LiteOn

Dodatkowe info:
Nie pomogła wymiana: pamieci, karty graficznej, zasilacza ani reinstalka
systemu (WinXP). Przy pracy na Linuxie (Aurox CD) to samo.
Wiatrak na procesorze kręci CPUCool nie wskazal temperatury wyzszej niz 38C
Nie widze popuchniętych kondensatorów na płycie...
Odłączyłem naped dvd ale tez nic nie dalo.
Po kilku resetach wydluza sie czas do nastepnego "zamarzniecia", przy czym
kiedy po komp startuje po dluzszej przerwie to zwis jest jeszcze przed
zaladowaniem systemu :(
Skonczyly mi sie pomysly... moze cos w BIOSie?

W oczekiwaniu na sugestie pozdrawiam :)