Re: Athlon x2 4200 v Pentium D 940

Autor: urug <urug21_at_gazeta.pl>
Data: Wed 17 May 2006 - 15:09:15 MET DST

> Intel zużywa dużo więcej prądu od AMD i dużo bardziej się grzeje. Na
> A64, również X2, wentylator często całkiem się wyłącza, a procesor jest
> zimny.

Popieram, ostatnio skladalem komputer znajomemu. Pierwszy plan to
wlasnie byl sempron 3000+, ale jakos w znajomym sklepie przekonali mnie
na plyte intela+celeron d 3,06 GHz. Niestety jakos ten intel mnie nie
przekonal do siebie. Po złozeniu wszytkiego temperatura na procesorze 60
stopni, i tak juz niestety zostala. Jak odpalilism gre podskoczyla do
70. Jednak polecam chlodne AMD.