TUNER KWORLD 7134

Autor: Bodzio SE <bodziosystemelectronics_at_vp.pl>
Data: Wed 17 May 2006 - 12:13:06 MET DST

Tuner_KWORLD_TV_7134RF_PRO_Philips_stereo_NICAM_teletext_radio_FM_MPEG

Kiedyś poruszałem problem z kartą TV. Gryzie mnie ta karta, więc ją męczę ;)
Mam do niej stery ale komp jej nie widzi w żaden sposób, czy nawet nie
pokazuje, że jest coś uszkodzone, jakby jej nie było...."a może jej nie
mam".... Czy ktoś posiada albo wie gdzie zlokalizować schemat napięć na
poszczególnych pinach itd czyli schemat ideowy do tej karty.