kilka pytań odnośnie UPS

Autor: plusz <newsy_at_wykasuj.plusz.totezkasuj.pl>
Data: Wed 17 May 2006 - 11:36:13 MET DST

po kilku awariach zasilania podjąłem decyzję o zakupie UPSa

kupiłem na allegro używany APC 650 v/s z nowym akumulatorem, gwarancją i
fakturą
jak na razie uważam, że to dobry zakup - 420 W za 200 zł :)

mam kilka pytań do znawców:

1. czy mogę podpiąć routerek i modem kablowy do UPSa?
2. jak się nazywa przejściówka z gniazda komputerowego na "tradycyjne" - nie
mogę znaleźć na allegro
3. czy każdy UPS (te nowe na tynku) cichutko "buczy" kiedy jest podłączony
do zasilania? normalnie nie słychać, ale w nocy jednak jest to słyszalne

--
pozdrawiam
plusz ( http://www.mojewakacje.info/ )