Re: Jak wlaczyc kompa za pomoca klawiatury wirless usb?

Autor: Cezar Ponti <pegazzzwywal_at_poczta.fm>
Data: Wed 17 May 2006 - 10:41:06 MET DST

Użytkownik "Sucubus" <sucuba@onet.pl> napisał w wiadomości
news:e4engm$97h$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Cezar Ponti" <zapytaj@poczta.fm> napisał w wiadomości
>
> A wlaczyles obsluge keyboard usb w biosie?
> --
> Sucubus
> sucuba@onet.pl
> http://img18.exs.cx/img18/8135/Sucubus.jpg

hmm chyba nie... ale zaraz bo nastapila pomylka ja mam na ps klawiature
tylko ze to idzie przez wirless (teraz sprawedzilem a bylem przekonany ze na
usb)
I jakby chodzi o to ze jak komp nie jest wlaczony to nie dziala ten wirless
i nie dzialaja tez klawisze
i impuls do tego wirllesa przynajmniej tak mi sie wydaje.
Macie jakis patent na to ?