Re: Zlozenie kompa dla osmiolatka

Autor: Uwencjusz <uwencjusz_82.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 17 May 2006 - 10:31:26 MET DST

mookie <mookie@epf.pl> napisał(a):

> Konfiguracja taka jest bardzo dobra, jesli chodzi o plyte główwna
> to jest to jedna z najlepszych plyt ze zintegrowana karta graficzna
> na s 754 i to w niezlej cenie, wiec dzieciak spokojnie bedzie mógl
> sobie pograc. Oddzielna grafika z pewnoscia bylaby lepsza ale to
> wydatek od 200 zl wzwyz. Procesor jest OK, a co do zasilacza to
> mysle ze jesli licza sie koszta to tez nie ma sensu inwestowac,
> bo komputer nie bedzie mial zadnych kart rozszerzen, a dzieciak
> pewnie overclockerem tez nie jest :]
> BTW sklep do najtanszych nie nalezy, kupujac w takim proline na tej
> [...]
 Wiem, że są różne ceny, zresztą sąsiedzi tak jak i ja mieszkamy w małej
miejscowości i np. dla nich dojazd do Zielonej Góry to jest jak dla niektórych
osób wyjazd za granice. Nie lada atrakcja.
 Są to ludzie nie obrażając ich - lekko zacofani którzy wiedzą co to widły
itd. Dlatego kupują tam gdzie im najbardziej pasuje.
Thx za odpowiedzi w tej sprawie