Re: Athlon x2 4200 v Pentium D 940

Autor: MojoJojo <od_at_wuja.com>
Data: Wed 17 May 2006 - 08:32:40 MET DST

Ok no to powaznie mowiac !! Nasuwaja mi sie tylko 2 rzeczy.

Ok 2 rdzeniowka sie tu przyda ale czemu nie Pentium D 805 to najtansza
dwurdzeniuwka na rynku bo Intel juz niewyrabia i zbija ceny, to mozna
miec juz za 500 zlotych i do tego sie kreci jak cholera wykrecisz z tego
z palcem Pentium D 830. Tu uwaga plyty pod to tylko DDR 2 czyli
praktycznie nowy zestaw - nowa plyta, nowy ram jesli masz DDR. Athlon X2
  poleci na zwyklych DDR. To zalezne od sytuacji - czytaj kasy.
Ale DDR 2 Intel silnie promuje wiec cenny takie same jak DDR. A szybki
ramik do skakania pomiedzy aplikacjami sie przyda 667 Mhz.

  a na prądzie zależy mi dlatego , że zapuszczam kompa na

Niewiele powiedziałbym bo jadra 90 nm pracuja od 1.4 V do ( 1.6 V
overclocked ) czyli pewnie minej niż np Barton 1.65 V.
Moc około 100 Watt i to pewnie nie przekroczy.

> bardzo mi pomogliście :( :(

Sorry ale zaczales jak n00b.

> Rafik

Pozdro Bart