Re: uzywany laptop na studia

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Wed 17 May 2006 - 02:51:39 MET DST

Dnia 17.5.2006, KSZYCHOOO napisał(a):

> mam w takim razie prosbe, prosze otworzyc :
> klient pocztowy , 2-3 strony www , komunikator (jednoczesnie)
> i zdac relacje czy laptop zachowuje plynnosc

Oczywiście. W tym momencie 40Tude Dialog, Avant Browser (stron 6),
Miranda, Avast, Foobar, BitComet, Total Commander, DNet RC5 i wszystko gra
i buczy jak należy - to standardowy zestaw softu jaki jest zawsze u mnie
odpalony. W miarę potrzeb (czyt. pracy) oczywiście dochodzi coś innego.
Zrezygnowałem z Kerio na rzecz systemowego firewall'a bo faktycznie czasem
przymulił, ale to wina małej ilości ramu - 256MiB RAM + 256MiB stałego
pliku wymiany to jednak mało dla XP + trochę bardziej wymagającego softu.
Nie ma się co oszukiwać - wolę pracować na lepszym sprzęcie. ;D
Ten przewidziany był/jest dla mojej kobiety - IMHO do buszowania po sieci
i sporadycznego korzystania z Worda czy jakiegoś kompilatora jest idealny.
Zwłaszcza jeśli trzeba go często ze sobą zabrać. A co do niemożności
włożenia baterii to IMHO zbędna - ta, którą mam wytrzymuje od 1,5 do 2,5
godzin (oczywiście ograniczam wtedy użycie softu do naprawdę niezbędnego).
Koleś, od którego mam laptopa twierdził, że pod kontrolą Linuxa bateria
trzymała dłużej.
Aaaa i wspomnę, że jak dla mnie duży minus za brak TV-OUT i mniejszy za
brak COM (Serial).

--