Re: zakup monitora lcd .. poradzcie !!

Autor: LUKY <luky1_at_{NOSPAM}o2.pl>
Data: Tue 16 May 2006 - 21:55:30 MET DST

jaQbek napisał(a):

> Czy dobrze myślę, że przy 18 ms smużenia być nie powinno ?

Posiadam ten monitor i smużenie jest praktycznie nie zauważalne, jednak
matryca S-IPS nie jest matrycą "typowo" do gier, raczej zorientowana
jest na kolory, odwzorowanie barw,jakość itp. Jednak oczywiście da się
fajnie pograć na tym monitorku i smuży on mniej niż większość monitorów
na matrycach TN które widziałem (a niby TN są szybsze i robione sa "dla
przeciętnego gracza"). Jeśli szukasz monitora unewersalnego (przyznam że
ja szukałem 2 miesiące) to jest to dobry wybór. Głównym konkurentem dla
niego jest oczywiście FS P19-2, oba są bardzo uniwersalnymi monitorami,
oba są IMO bardzo dobre natomiast róznice plusy/minusy musisz dobrać pod
twoje konkretne zastosowania i wybrać.

Pozdrawiam.