Wybór laptopa

Autor: <k.szczesny_at_gmail.com>
Data: Tue 16 May 2006 - 20:16:48 MET DST

Witam,

poniewaz nie znalazlem zadnej grupy dyskusyjnej o
notebookahc/laptopach, to pisze tutaj. Jezeli kiepsko szukalem i
jest to NTG to prosze o skierowanie na odpowiednia grupe.

Moze ktos sie orientuje w miare dobrze w ofercie obecnej
notebooków.
Poszukuje dobrego notebooka, który zastapi mi mojego pcta /kwestia
pracy - obecnie spedzam tylko 8 dni w miesiacu w domu/.

Cena: do 5800-6000zl brutto.
Wymagania:
- dwujajowy procesor, wiec w chiwli obecnej chyba tylko core duo od
intela
- karta graficzna /czyli nie zadna pasc intelowa... okolice X1600
lub odpowiednika od nvidii/
- wyposazony w wifi i bluetooth najlepiej /nie lubie dongli na usb.../
- nowy, kupiony w polsce!
- moze byc bez systemu, mam oryginalnego windowsa z licencja
podobna do BOX, wiec moge na nim go zainstalowac.

W chwili obecnej znalazlem cos takiego:
ASUS A6JA-Q006 przykladowy link:
http://www.tanienotebooki.pl/notebook_605.html
jest tez, z lepszym procesorem, dluzsza gwarancja /ale kosztem
ramu i dodatkowego wyposazenia/:
Toshiba Tecra A7-111 przykladowy link:
http://www.awnet.pl/product_info.php?products_id=3907
lub:
Toshiba Satellite A100-237 przykladowy link:
http://rodan.net/eSklep/prod?id=toshiba+a100-237

Czy ktos ma jakies doswiadczenie z Asusami/Toshibami?
Jak z ich matrycami? Toshiba ma cos takiego jak TrueBrite, cos to
daje?

Moze znacie jakies inne, godne polecenia komputerki?

Bylbym wdzieczny za porade, w chiwli obecnej jestem nastawiony na
tego asusa, bo jakos do toshiby nie mam przekonania... ale moze sie
to zmieni.

Oczywiscie moge poswiecic np. ram dla lepszego procesora, bo
wiadomo co latwiej wymienic!

Pozdrawiam
Krystian