Re: uzywany laptop na studia

Autor: KSZYCHOOO <brak_at_maila.pl>
Data: Tue 16 May 2006 - 18:55:08 MET DST

Użytkownik Shreek napisał:

> To w takim razie nie masz dużych wymagań w stosunku do mocy sprzętu ale
> raczej do jego mobilności.

Czy ja wiem - mam aktualnie laptopa HP Omnibook 900 (P3 650Mhz , 64ram)
i musze stwierdzic, ze pracuje mi sie na nim kiepsko (strasznie muli).
Przypuszczam, iz wina moze lezec po stronie malej ilosci ramu.

> Może zastanów się nad jakimś subnotebookiem?

Mysle, ze jednak laptop to laptop. Mobilnosc w wielkosc kartki A4 jest
dla mnie do zaakceptowania. Natomiast nie rozumiem w ogole jak nowe
laptopy o szerokich matrycach mozna nazwac mobilnymi - akurat znajoma ma
wlasnie takiego acer'a i mam porownanie.

pozdrawiam
K.