Re: Allegrowe okazje ;P

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Tue 16 May 2006 - 13:47:40 MET DST

Dnia 16.5.2006, Piter napisał(a):

> Moze dzialac stabilnie.

No właśnie, może... ale jak długo??? I czy jak zaliczy padaczkę to czy nie
zaszkodzi przypadkiem przy okazji np. CPU?

> Mam np. Abita BE6II ze spuchnietymi kondensatorkami a dzala stabilnie.

Skoro wiesz o problemie to dlaczego nie naprawisz? Przecież to "mały"
koszt a unikasz wielu potencjalnych problemów, które się z tym wiążą.

> Oczywiscie to kwestia czasu ale jesli sprzedajacy sie nie zna ...

Z mojej korespondencji z Nim wynika, że kupił ją dla procesora, nie
przetestował i odsprzedaje - zwróciłem Mu uwagę na problem, co z tym
zrobi... nie mój biznes. Choć gdyby dał dobrą cenę to bym "chapnął". ;D

--