jakie sa objawy r.i.p GPU ?

Autor: Voodoo <v.o.o.d.o.o_at_poczta.fm>
Data: Tue 16 May 2006 - 12:06:25 MET DST

Witam

jak w temacie , mam karte po ktorej monitor nie wstaje , karta lezy juz
jakis czas na mej polce ( okolo 5 miesiecy ) i ciagle mnie zastanawia co
sie stalo :/

objawy mojej karty

- wiatrak chodzi na karcie
- nie ma spuchnietych kondesatorow
- jakis tam program do wgrywania biosow widzi karte ale nie mozesz wgrac
nowego biosu ?
- kolega mowi padnieta pamiec ?

jak to jeszcze przetestowac ?

KArta Geforce Gigabyte 5700 le GT

pzdr
Voodoo
ps wszystko zaczelo sie gdy w nocy wylaczylem kompa ... a rano mi sie
nie odpalil monitor :/ ... pozniej jeszcze na przemian monitor sie
odpalal ... a teraz juz nie mam sily sie bawic dlatego help ?