Re: jakie parametry

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Tue 16 May 2006 - 11:57:27 MET DST

Dnia 16.5.2006, finger napisał(a):

> Chce kupic laptopa starszej osobie,ktory bedzie uzywany tylko do polaczen z
> netem (obsluga kamery internetowej i takie tam pierdoly)
> Mam wiec do was pytanie: jakie parametry techniczne minimalne powinien
> posiadac w/w laptop by spelniac te funkcje a zarazem zachowac jak
> najmniejsza cene!

IMHO nie słabszy niż PIII ~600MHz, 128MiB (najlepiej 256MiB), dysk nie
musi być duży - powiedzmy ~6GiB, jakakolwiek karta graficzna (nie musi być
wydajna), LAN, itp. Pasuje mi pod to któryś ze starych DELL Latitude np.
LS lub L400*. Mały i lekki dzięki temu, że urządzenia typu FDD, CDROM są
zewnętrzne. Cena??? Na Allegro ~500zł.

*Ostatnio sprawiłem taki (PIII@700MHz, 256MiB, HDD10GiB, grafika ATI)
kobiecie dokładnie do tych samych zastosowań - jest zachwycona. ;P

--