Re: Sieć po godzinie pada!!!

Autor: Rob T <xdrakxWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Tue 16 May 2006 - 10:53:15 MET DST

MOże trochę długo to trwało, ale wymieniłem kartę sieciową, zmieniłem firewalla
(przy wyłączonym było to samo) ......i dalej nic.
Reinstalacji win bym nie chciał robić. Za dużo programów mam zainstalowanych i
wiąże się to z dużą ilością czasu na to przeznaczonego, któego nie mam.

Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?!

Bardzo proszę o pomoc.