Klopot z MINOLTA 1300W

Autor: Piotr Krupa <yeh_at_astercity.net>
Data: Tue 16 May 2006 - 05:08:38 MET DST

Witam
Mam drukarke minolty PagePro1300W
siedzi sobie spokojnie i kilka kilkanascie razy w misiacu chce cosz niej
wydusic.
drukarka jest podpieta pod USB
wszystko jest pieknie po instalacji, pracuje poprawnie az milo.
Gdy jednak odlacze ja od portu USB i podlacze ponownie niezaleznie czy po
minuciue czy nastepnego dnia, bedztez zresetuje kompa ale nie kabelek bedzie
ciagle laczyl oba sprzety..
Ten zlom zglasza ze klopot z komunikacjai nie ma znaczenia czy kabelek
wyciagne i podlacze raz jeszcze czy wylacze jaz sieci czy nie wszelkie takie
dzialania ma za nic pomaga tylko ponowna instalacja tego G...

drukuje nieczesto i raczej malo
kupilem ja bo raz mialem 100stronek do drukniecia i z tego zadania wywiazala
sie spiewajaco w 3 dni wiec siew sumie zwrócila
ale to co mi teraz wyprawia do[prowadza mnie do szalenstwa
nigdy nie wiem czy druknie od razy czy trzeba instalowac...
materialy eksploatacyjne sadopiero na 40%

co moge zrobic??
czy mozna takie zachowanie uznac za powod do serwisowania?

Przyznam ze te perypetie skutecznie mi obrzydzily marke Minolta:(
Pozdrawiam