Re: Czy karta AGP x4 może działać na x2 ?

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Mon 15 May 2006 - 20:00:14 MET DST

Dnia 15.5.2006, Krzysztof napisał(a):

> No bo chciałbym pod moje AGP x2 jakąś kartę z allegro taka typu "za 10 zł",
> nie musi mieć super wydajności bo niedługo planuje kupić nowy komputer,
> zręsztą już pisałem o tym kilkanaście postów niżej

Za "10 zł" celuj w GF2MX200 może MX400.
Co do kompatybilności AGP ver.1-3 to temat poruszany był "tysiące" razy
i wystarczy zajrzeć do archiwum. Ponadto zawsze masz prawo zapytać
sprzedawcę a ten musi Cię poinformować o ewentualnym niedziałaniu karty -
w przeciwnym wypadku zawsze możesz towar zwrócić, itd.

Co do innego Twojego pyt.
> To się jeszcze zapytam, czy możliwe żeby karta AGP x4 uszkodziła się po
> włożeniu do AGP x2 ?

To zależy od karty. Tj. jeśli jest to karta x1/x2/x4 to nie, jeśli x4/x8
to tak, (pomijam już fizyczną niemożliwość wsadzenia takiej karty do slotu
- różnica w jego budowie).

--