Re: Podkręcanie AMD K6-2 500 MHz ?

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Mon 15 May 2006 - 13:52:46 MET DST

Dnia Mon, 15 May 2006 11:54:29 +0200, Krzysztof napisał(a):

> Witam, przepraszam, że was tak męcze z tym moim trupkiem ale jestem ciekaw
> co on potrafi, i mam pytanie : Czy da się bezpiecznie podkręcić procesor AMD
> K6-2 500 MHz, ktoś podkręcił podobno do 600 MHz. Z góry dziękuje za
> wszystkie rady i proszę o wyrozumiałość bo w temacie overclockingu to jestem
> hmm...prawiczkiem :)

w tych K6-2 jest o tyle dobrze, że mnożnik nie jest zablokowany. Można więc
kręcic za pomocą mnożnika lub FSB. Na większości płyt VIA niestety FSB nie
dało sie zmieniać powyzej 100MHz. Proponuję wiec ustawić mnożnik 5.5 i
zwiekszyć nieco napiecie (albo z biosu, albo zworki). Jeżeli twoja płyta
nie umożliwia ustawienia mnożnika x6, to spróbuj ustawić mnożnik x2 - w
niektórych MVP3 po ustawieniu mnożnika x2 z K6-2/K6-3 uzyskiwało się
mnożnik x6. Powodzenia - mój stary K6-2 500 za chiny ludowe nie chciał
pracować powyżej 550 MHz.

> Pozdrawiam serdecznie

pozdr.

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :-) GG:3274013
http://www.in4.pl/               mail:nospam_mach82_xl_at_wp.pl_nospam