Re: Subwoofer blisko monitora LCD ?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 15 May 2006 - 13:05:28 MET DST

Użytkownik "Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał w
wiadomości news:e49mg1$f4t$2@polsl.pl...

> Tak, na podłodze. Gdziekolwiek, niekoniecznie jakoś centralnie
> czy na widoku. Może być pod biurkiem nawet, jeżeli nie jest
> tam zbyt ciasno.

Mój kumpel wrzucił do łóżka na środku pokoju i mówi, że super. Ogólnie
niskie częstotliwości bardziej się czuje niż słyszy. Pod biurkiem będzie
bardzo dobrze.

http://www.google.pl/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Apl-PL%3Aofficial_s&hl=pl&q=ustawienie+g%C5%82o%C5%9Bnik%C3%B3w+5.1&lr=&btnG=Wyszukaj+w+Google

Pierwszy link na proste zapytanie.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!