Re: Podkręcanie AMD K6-2 500 MHz ?

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Mon 15 May 2006 - 13:03:33 MET DST

Dnia 15.5.2006, Krzysztof napisał(a):

> Użytkownik "Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> napisał w wiadomości

> W biosie patrzyłem ale nic "multiplier" nie ma ;/

I nie będzie. ;P
W 99% przypadków płyt na SSocket7 mnożnik ustawiasz zworkami. Zajrzyj do
instrukcji jak to zrobić a przede wszystkim czy da się ustawić wyższy niż
x5. Jeśli nie masz instrukcji opis musi być też na płycie gł.

> mam 320 mb ram

Chodziło mi nie o ilość a o jakość. ;P
Tj. czy nie jest to przypadkiem jakaś już "popędzona" 66MHz?
Dobrze jeśli będzie to 133MHz, ewentualnie 100MHz CL2 - wtedy zmniejszysz
w BIOSie CL, lub podkręcisz FSB (czego w tym wypadku nie polecam) - zawsze
to troszkę szybciej.

> Na instrukcji jest napisane : GAINWARD 5VPA

Ooo, jednak instrukcja jest - to dobrze. ;D

> Ponoć VIA są dość słabe ;/

Ponoć... ale IMHO nie wszystkie, zwłaszcza te starsze. Historia zna
momenty kiedy były bezkonkurencyjne. ;P Jeśli nie samymi osiągami to ich
stosunkiem do ceny.

BTW. Wg. tego http://www.gainward.com.tw/faq/5vpa.htm max co wyciśniesz to
x5.5 - próbuj. Powodzenia.
Stabilność standardowo sprawdzisz Prime dodatkowo jakimiś benchmarkami,
nie zaszkodzi też MemTest.

--