kłopot z Asrock K7VT4A+ i kartą graficzną

Autor: Piotr <bolivia2_at_gazeta.pl>
Data: Sun 14 May 2006 - 18:47:37 MET DST

Witam
Taki oto kłopot
Montuję WIN XP SP2, stery via 4.56 i wszystko chodzi OK.
Montuję sterownik do karty graficznej (GF2 Ti) i system wiesza się gdy
odpalę okno Centrum zabezpieczeń (zamraża się widok lub wychodzi z
systemu). Na standardowym sterowniku z WIN XP wszystko działało ok ale
trochę okrojony z opcji jest niestety. Niestabilności są też przy
uruchamianiu programów. Jedyna komunikat jaki wyskoczył to że sterownik
Nvdisp4 przestał działać stabilnie....
teraz BIOS: oczywiście FAST WRITES nie działa. Przy włączeniu tego
czegoś mam kaszankę w windowsie.. (chipset KT400A)
testy robiłem na 2 różnych kartach graficznych, różnych sterownikach
Gdzie leży problem - sprzętowy czy programowy i jak go ominąć????
Z góry dziękuję za pomoc:)
Piotr