Subwoofer blisko monitora LCD ?

Autor: Mariusz <MichalskiMariusz_at_WYTNIJTO.poczta.onet.pl>
Data: Mon 15 May 2006 - 12:05:59 MET DST

Witam, mam pytanko, czy Subwoofer z takiego zestawu
http://pl.europe.creative.com/products/product.asp?category=4&subcategory=27&product=10329
postawiony blisko monitora LCD może jakoś uszkodzić monitor?
Wiem, że niedobrze jest kłaść takie coś koło zwykłego monitora, ale czy pole
magnetyczne ma wpływ na panele LCD?
Wiem, że głośniczki są izolowane, ale Subwoofer już chyba nie, w dodatku
jest to chyba dość silne źródło pola magnetycznego, więc jak to ustawić,
żeby nie popsuć panela? Przyznaje, że najwygodniej było by właśnie koło
monitora.

pzdr.
Mariusz