Płyta wyłącza się po 1 min

Autor: Artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Mon 15 May 2006 - 11:25:33 MET DST

Witam
Z płytami głównymi radziłem sobie z pozytywnym skutkiem
kilkanaście razy. Dziś zabrałem się do naprawy następnej
 standardowo wymieniłem kondensatory.
Od początku wyłączała się samoistnie po 30 sek. Wymiana kond.
tym razem nic nie pomogła. Wymiana zasilacza również.
Spotkał się ktoś z taka reakcją. W tej chwili biorę się za
sprawdzanie napięć z wyjścia zasilacza, ale to mi jakoś nie pasuje,
żeby płyta zaczęła się zachowywać "niepoprawnie" po 30sek.
Co to może być?

Artur(m)