dylematy z kartami graficznymi

Autor: zlotowinfo <usuntousunto_at_o2.pl>
Data: Mon 15 May 2006 - 09:09:31 MET DST

najpierw sis 630, nowe stery, ale i tak czegoś tam nie obsługuje
bo w grze tibia, tam gdzie jest ciemność jest siatka
http://panel.freehost.pl/sis1.jpg
http://panel.freehost.pl/sis2.jpg

teraz savage4 32mb (dodatek do płyty) niby wszystko ładnie w grach
(sisoftsandra - StealthIII Savage4)
tibia znów marudzi, 8 klatek na sekundę, ale już ładnie wszystko wygląda

w obydwu powyższych przypadkach directx 9.0c

wiem że geforce2mx załatwi sprawę do końca
ale ciekaw jestem jak by się sprawował MATROX G450 DUAL HEAD
ponad połowa mniej

nie mogę znaleźć żadnego porównania jego z geforce
ale i tak widzę że testy wszystkiego nie ukazują
bo widziałem porównanie starszych grafik na benchmark.pl
i savage4 w stosunku do geforce2, nie wypada najgorzej