Re: Problem z Rage 128

Autor: Krzysztof <kgol_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 15 May 2006 - 06:13:27 MET DST

Użytkownik "Rafał Bartoszak" <sprocket@sys.BezSpamu.pl> napisał w wiadomości
news:jwnjs0lopiw0.tmso4ovosrn9$.dlg@40tude.net...

> Na przykład. Ale IMO to za drogo. Jak chcesz wydać 6 dych to poszukaj
> GF2 Ti dobrego producenta(Leadtek, Gainward) - karta duuuuuużo
> wydajniejsza.

Nie chce wydac 6 dych ale nic tanszego nie ma, a może znasz sklepy
detaliczne które coś takiego tanio sprzedaja, przypomniałem sobie że mój
tato kupił sobie kiedyś panel LCD Belinea i jego S3Virge (nie 3D) powodowal,
wielkie czarne zakłócenia na ekranie, więc kupił jakiegoś GeForce'a (nie
wiem jakiego :() i pamiętam że jakiś obwód kontrolujączy wentylator się
spalił, poza tym jak włozylismy to do tej plyty glownej to Diablo II też
muliło, niedlugo juz chcialbym kupic nowy komputer ale poki do niego
dozbieram chcialbym moc sobie w cos pograc na tym sprzecie

Serdecznie pozdrawiam i dziękuje tym którzy już pomogli oraz tym którzy być
może jeszcze pomogą :)