jak rozkręcic Compaq nx9020

Autor: marecki102 <marecki102_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 14 May 2006 - 23:18:37 MET DST

Witam,
Musze rozkrecic laptopa compaq nx9020, wymontowac klawiature (troche zalalem
laptopa i chce go wyczyscic przed uruchomieniem)
Wykręciłem wszystkie widoczne srubki ze spodniej części obudowy, ale cos
jeszcze trzyma na srodku nie wiem czy jest tam jeszcze jakas srubka czy
zatrzask nie chce robic nic na sile aby nie wylamac obudowy...
moze ktos rozmontowywal taki laptop...
dziekuje za pomoc
pozdr
marecki