Re: Problem z dyskiem SATA

Autor: Piotrek <ejho_at_widzew.net>
Data: Sun 14 May 2006 - 21:31:57 MET DST

Użytkownik "Przemek (pxxbxx)" <przemek@pxxbxx.com> napisał w wiadomości
news:e47mi3$qdf$1@inews.gazeta.pl...
> Mam problem ze swoim dyskiem (SAMSUNG HD160JJ SATA 300). Windows i BIOS
> widzą tylko 133 GB ze 160 GB. Podejżewam, że to wina BIOSu ale nie wiem
> jak na to zaradzić. Moja płyta główna to Gigabyte GA-K8NF-9 z BIOSEM Award
> v6.00PG. Czy ktoś wie jak mi pomóc? Z góry dziekuję.

Mam tą samą płytę główną, jednak BIOS AWARD ver. 6 nie mówi o wersji BIOS
wszystkiego - musisz przyjrzeć się jaka jest WERSJA tego biosu - cyfra po
literce "F".
Najbardziej aktualny BIOS to wersja 11 (F11).
Ja mam uruchomiony w kompie program GIGABYTE'a (był na CD z płytą) BIOS
Writer, który ma możliwość sprawdzenia (i pociągnięcia) najnowszej wersji
BIOS...
Ja swoją płytę główną kupiłem rok temu (wersja BIOS była chyba F5 albo F6) i
wówczas dysk Seagate ST3160827AS (też 160GB) ruszył bez żadnych problemów z
pełną pojemnością... (oczywiście wykazywał mniej niż 160GB ale nie 133GB
tylko dużo więcej)

Piotrek