Re: Dyski IDE i czas pracy

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Sun 14 May 2006 - 20:52:58 MET DST

Elminster napisał(a):
> Czytałem niedawno, że dyski IDE nie powinny pracować non-stop (np. 2
> -3 dni). Najlepiej jakby pracowały 8 h/ dziennie. Podobno dyski SATA
> są zacznie lepiej przystosowane do wielogodzinnej pracy. A w dyskach
> IDE po wielu takich maratonach mogą pojawiać się błędy. Co wy na
> to?

a gdzie wypisuja takie bzdury ? Niektore dyski SATA i PATA tego samego
producenta nie roznia sie niczym poza samym interfejsem komunikacyjnym
wiec dlaczego niby dyski SATA maja byc wytrzymalsze ?
Dla dysku nie ma wiekszego znaczenia czy pracuje 1 dzien czy 30 dni non
stop ... jezeli tylko zapewnisz mu dobra wentylacje tak zeby temperatura
byla na odpowiednim poziomie powinien pracowac non stop bezawaryjnie
tyle ile deklaruje producent ... takze nie ma sie tutaj czym przejmowac ...