Re: Partycja NTFS/FAT32/FAT32

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Sun 14 May 2006 - 19:36:53 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> I akurat Paragon (piąty) także wydał mi się dobry właśnie z powodu
> swojej wewnętrznej budowy, dlatego wziąłem go ,,pod lupę''. :)

Obczaje sobie ten program. Ja natomiast chyba od zawsze (czyli od ok 6
lat) uzywalem/uzywam PM i jestem zadowolony.
Natomist partycje na xpeka mam o wielkosci 8GB i na niej caly soft do
robinia muzy i obrobki grafiki oraz inne narzedzia.

Pzdr, OMSON

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!