Re: Hub USB czy dodatkowy kontroler na PCI?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sun 14 May 2006 - 17:00:42 MET DST

Emenems napisał(a):

> Obciążyć proca to na pewno obciąży, ale nie tak bardzo, żebyś to spostrzegł

Ale tylko podczas działania, to znaczy korzystania z portu, czy
permanentnie? Te zintegrowane na płycie też ciążą na procku? ;)

> Źle mnie zrozumiałeś. W gniazdach na płycie głównej port USB pracuje w
> trybie Hi-Speed (480 MB/s jeśli mnie pamięć nie myli).

Wiem o co chodziło, pytam tylko, czy te 480 Mb/s liczy się na pojedyńcze
gniazdko, parę czy wszystkie w kompie? To znaczy jak to wygląda gdy dane
płyną z pełną przepustowością jednocześnie przez kilka gniazdek do kilku
różnych urządzeń? Każde z nich będzie wyciągało te 480 Mbps czy podzielą
się transferem między sobą? Mówię o tych w komputerze, nie w hubie...

# /George Orwell - Rok 1984/