dziwne zachowanie nowego HDD

Autor: Antoś <antos_at_antos.com>
Data: Sun 14 May 2006 - 15:36:07 MET DST

Witam.
Kupiłem nowy HDD (Seagate, 250 GB, IDE). Podzieliłem go na trzy
partycje, zainstalowałem Win XP.
I teraz tak: co jakieś 10 minut dysk bzyczy tak, jakby odczytywał dużo
drobnych plików (jak przy kalibracji). Trwa to ok. 20 sekund. W tym
czasie HDD led się nie pali, a więc w rzeczywistości pozornie nic się
nie dzieje. Sprawdzałem SeaTools. Jedna z partycji wiesza się przy
większości testów, ale przechodzi pomyślnie test Full Scan. Poza tym w
pracuje normalnie. Niepokoi mnie jeden ten dźwięk.
Czy ktoś wie, jak sprawdzić, o co chodzi. Ew. jak zaradzić problemowi?
Co może być przyczyną takiego zachowania się dysku?

Pozdrawiam,
A.