laptop gericom

Autor: koment <pjwrules_wytnij_to__at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 13 May 2006 - 21:46:13 MET DST

Witam
Dostał się w moje ręce laptop firmy Gericom - stary pentium 233MMX model
8500T, tylko jeden problem - nie ma dysku twardego ani kieszeni w której
takowy dysk był umieszczony - jest tylko dziwne gniazdo. Mam z innego
laptopa dysk twardy ale nie mam przejściówki żeby go podłączyć. Pytanie moje
brzmi - jak się fachowo nazywa ta przejściówka, gdzie ewentualnie szukać
czegoś takiego - czy raczej dać sobie spokój?
Pozdrawiam
koment