Jaki laptop do gier?

Autor: Paweł <rokikulesza_at_nospam.wp.pl>
Data: Sat 13 May 2006 - 19:18:37 MET DST

Witam. Rozglądam się za laptopem. Ma on służyć generalnie do przeglądania
www, gg, odtwarzania filmów i muzyki. Jednak jest jeszcze dodatkowe
kryterium:
Ma na nim chodzić Gothic 3 i NFS:MW.
Matryca wg mnie conajmniej 17" (teraz pracuję na 17" LCD i nie chcę się
przesiadać na mniejszą). Pamięć myślę 1024mb. Aha i jeszcze jedno: procek
musi być AMD. Patrzałem na allegro ale raczej karty graficzne w tych kompach
są słabe. Czy jest możliwość zamówienia u producenta określonego modelu ale
z lepszą grafiką? Ewentualnie kupno takiego i wymiana karty na właśną rękę?
Pozdrawiam.

ps- o budżecie narazie nie mówię, ponieważ nie wiem ile będę miał na niego
funduszy ale proszę o każdą rozsądną propozycję - zdaję sobie sprawę, że
taki komputer nie będzie należał do najtańszych.